Entusiastiska laxar och sushi för gravida.

Slappat ända sen jag slutade jobbet efter en lyckad dag. Gick till Zandra efter att jag mött två personer med shelties på vägen dit. Pratade väl med dom i ca 10-15 minuter om hundar och allt som har med det att göra. Jättetrevlig kvinna. Det komiska var att jag såg att den ena av hennes hundar såg ut att ha samma pappa som syrrans hund och det var han. Snacka om att vara proffs. Haha

Gick värsta omvägen dit för jag tänkte lite, nej okej, mycket fel. Så det tog nästan dubbelt så lång tid kändes det som. Höll ju på att svettas ihjäl i min varma jacka innan jag var framme. Aldrig mer!

Fikade sen med Zandra och hennes mor som var på besök och sen lekte jag lite med deras hund. Drog hem och käkade och åkte tillbaka sen för att kolla på film.

Blev Björnbröder som är så himlans bra! :) Men vi snackade massor för vi har ju redan sett den och jag fick höra lite inside information. Alltid trevligt. Christoffer den lilla tråkmånsen ville inte kolla med oss. Vem vill inte kolla på Björnbröder.? Den är så klockren. Med dom helknasiga älgarna Tuck och Rutt som bara är för härliga. Vi spådde våra totems också så vi är numera laxar, entusiastiska laxar till och med. Haha.

Har gjort planer inför helgens fest och det kommer bli askul! Funderar på att gå ut och käka sushi innan vi drar igång. Eller ja, sushi för gravida då. :)


Björnböder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0