Vilken start man fick.....

Vilken morgon! Vaknade halv 9 och fick panik. Jag trodde nämligen att jag jobbade förmiddag och försovigt mig 3½ timmar. Visste att jag kollat på klockan vid 8 och somnat om för att jag trodde att det var helg. Var tvungen att kolla i kalendern och insåg att det var tisdag. Sen gick det upp för mig at jag jobbar eftermiddag. Vilken start på dagen.

Har gått och blivit mörkhårig nu förresten. Fick ett ryck i söndagskväll och insåg att jag inte passar som blondin, såg så livlös ut. Så trots att jag sagt att jag ska låta håret växa ut tills sin naturliga hårfärg så åkte vi och köpte hårfärg. Syrran blev blondare och har nu i princip sin riktiga hårfärg, blev jättefint.

Men mitt hår blev alldeles för mörkt! Fick en chock. Blev inte alls den färg jag hoppats på, gillar det inte. Men alla andra tyckte att det var fint, alltid någon tröst. Men det var bara toning så det blir snart ljusare. Jag gillar det säkert sen. Men ja ser inte lika tråkig ut iaf, brunett ska jag nog vara.

Nej jag ska väl packa väskan inför gymmet. Har börjat trappa upp på träningen igen efter semestern. Känner mig så duktig men ännu rätt omotiverad.

Take care mates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0