Äntligen ska fågeln lämna sitt trygga bo...

Har inte varit så aktiv här inne på ett tag. Så är det ibland. Har hänt en hel del.

Men jag har roliga nyheter! Jag ska äntligen ta det stora klivet och lämna mitt bo och flyga ut i den stora världen. Ska få mitt alldeles egna lilla krypin om mindre än 3 veckor!! Det är en 1:a på 32 kvm i huset bredvid det jag bor i nu så det blir ingen lång flytt. Men det är alltid något. Kan knappt vänta tills dess! Att få något jag kan kalla mitt eget.

Har köpt alla möbler jag behöver och tror att jag har ganska mycket av det jag behöver i början i alla fall. Jag kommer att se vad som behövs när jag väl är på plats. Det är så mycket jag vill köpa men jag vet att jag inte bör köpa så mycket förrän jag är på plats, men tro mig det har varit svårt att motstå.

Allt är i princip packat och klart, är bara de nödvändigaste sakerna som inte är nedpackade. Tur att jag jag jobbar eftermiddag nästa vecka för då känns det som om tiden går fortare. Varför ska tiden alltid gå så himla sakta när man ser fram emot något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0