En väldigt lyckad helg!

Så lider söndagen till sitt slut och det är snart dags för en ny vecka att börja.
Denna helg har varit väldigt lyckad och trevlig!

Idol.
I fredags kollade jag på Idol i Nykvarn hos syrrans kompis och dom är ju bra roliga. Haha. Danny var riktigt bra men de flesta sjöng faktiskt riktigt dåligt på svenska. Tyckte inte riktigt om Natalie som åkte ut men hon kan ju sjunga. Fanns andra som jag hellre sett åka ut men nu blev det såhär. Får vänta tills nästa vecka innan man får kolla på Idol igen.

DM i spöregn.
Igår var det DM i Södertälje och det gick inge vidare. Det regnade mestadels och det var ju inte så bra när man varit sjuk i två veckor så vi ställde in vårat laglopp. Det andra laget vann istället. Grattis!

Sing star beroende.
Sen åkte jag ut till mamma och åt god mat och gjorde mig iordning inför kvällen.
Fick därefter skjuts ut till Åker där vi festade och hade jätteroligt! Fastnade framför Sing star som jag utmanade Calle i ex antal gånger. Vann faktiskt några i alla fall. :) Har önskat mig ett sånt spel och ett PS2 i present faktiskt. Kanske en udda sak att önska sig i 20-års present men vill verkligen ha ett.
Sen skulle dom ut i Strängnäs och jag hade inte tänkt gå  då jag är lite halvkrasslig. Men efter en hel del övertalning följde jag med i alla fall eftersom att stämningen var så bra och det ångrar jag inte nu.

Jätterolig utekväll!
Först gick vi till Tullen där det var dött (tur för jag ville ändå inte dit), på Avenyn var det lite mycket fjortisar och dom andra ville dra vidare så vi gick till BK. Där var det först inte mycket folk men dom droppade in senare och dom spelade min musik där uppe på dansgolvet så det blev toppen!
Massa schlager, svensk musik och klassiker som jag gillar så jag och Calle dansade en hel del. Det kändes sen kan jag lova för jag hade nya höga stövlar på mig och jag är inte van vid höga skor så dom värkte massor när vi skulle hem. Har nog inte haft så roligt ute på evigheter om jag ska vara ärlig. Brukar faktiskt alltid vara roligt att festa med Åkers-gänget.

Kylan har nog kommit för att stanna.
Fick sitta och vänta på taxin i ca 30 min och då hade vi varit ue i kylan i säkert 20 minuter redan så man var ju lagom nedkyld när taxin väl kom. Sen när man kom till Åker var man helt slut och jag gick och la mig ganska snart efter att vi kommit in. Skönt att få krypa ner under ett varmt täcke vill jag lova.

IKEA och thaimat.
Imorse kom pappa och hämtade mig och det blev lunch hos mamma. Sen åkte vi och hämtade upp syrran och gick runt lite på IKEA och kollade. Hittade inget men ska upp när lönen har kommit och köpa lite så att jag kan göra iordning mitt rum.
Åt även thai-mat men det var inte så specielt där.

Tänkte kolla igenom mina bilder från Australien och Nya Zeeland nu och sen blir det en tidig kväll så att jag orkar upp klockan 5 imorgon igen.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0