Bowling and Get over it.

Efter jobbet igår var jag, Madde och pappa på Heron City och skummade runt. Var inne på Media Markt och tittade när man slapp köa för att komma in som man fått i helgen. Var stort och så, fanns en hel del men var inte så som jag hade tänkt mig dock. Men vissa saker var klart billigare, eller det mesta. Min mp3 var 200 spänn billigare där bland annat.

Gick iaf och bowlade sen vilket var roligt. Pappa var kaxig som vanligt men det slutade med att jag vann överlägset över honom och syrran slog honom nästan, var nära. Man ska inte vara för kaxig.

Blev en varsin McFlurry på Donkan sen och hon i kassan måste ha varit ny, stackarn var jätteseg och förstod oss inte så det tog lång tid innan vi fick våra glassar.

Idag har jag varit hos mamma och varit ute med min och hennes hundar, ätit god mat, färgat om mitt hår och kollat på film. Ur mysigt! Såg "Get over it " som vi båda sett innan men den är ju bara så himlans bra. Rekommenderas att se, kanske inte om man är kille dock? Typisk tjej-film.

Tänkte sova nu. God natt och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0