Ännu en vecka har gått.

Så nu har ännu en vecka gått, snacka om att tiden går fort. En kort summering av veckan då:

Tidiga mornar
Har lyckats släpa mig upp klockan 5 varje morgen den här veckan också, men måste erkänna att det blev tungt att hålla sig vaken efter lunchen sen. Men nästa vecka jobbar jag eftermiddag tre dagar i alla fall så det ska bli skönt.

Personalfest
Jobbet har gått bra och nu har jag fått min biljett till personalfesten så det ska bli roligt. Charlotte Pirreli och Jan Johansen ska bland annat komma. Sen blir det trerätters-middag så det ser jag fram emot.

Step up
I onsdags var jag, syrran och pappa och åt thailändskt på goda Nois i Östertälje som jag klart rekommenderar!
Sen åkte vi och såg Step up på Heron city. Filmen var jättebra! En äkta Terese-film med massa dans och kärlek. Klart värd att se om man gillar Dirty Dancing, Grease och andra dansfilmer.

God mat och utekväll
I fredags tog jag det lugnt framför Idol och innan blev det jättegod pizza från Greken i Turinge. Den är himelskt god allstå, med oxfile, fetaost, mozarella och tomater. Testa den! Sen åt vi god desert som mammas kompis gjorde i ordning. Var ute hos mamma då jag ville ta det lugnt och vila upp mig inför lördagen.

Igår gick jag omkring och mös i min pyjamas till drygt kl 5 och det var så mysigt. Sen åkte jag ut till Åker där vi förfestade med lite Singstar och Texas Hold'em som jag var ganska duktig på. Jätteskoj. Sen åkte vi vidare till Strängnäs och förfestede och sen gick vi ut på BK. Men där var det för mycket folk så att så fort man rörde sig så stötte man i någon, inge vidare.

Fick även chans att träna på engelskan då en kille från Rumäninen var med oss. Så då blev jag glad, men man märker att man blir lite knackig i början. Tänk att det ska gå så fort.

Uppvisning i Nykvarn
Idag var det agilityuppvisning i Nykvarns centrum under marknaden och det var roligt. Gick faktiskt ganska bra fast jag som vanligt vurpade på gräsmattan, men det är en årlig tradition på den marknaden så det gör inget. man måste ju bjuda på sig själv ibland. :)
Mina bästa kompisar kom och tittade på och provade även på att köra själva och jag måste säga att dom var duktiga! :)

Kollade på film med syrran nyss och den var helt okej, en Terese-film igen. Miss secret agent 2, fick sig några skratt fast den är så där typisk amerikansk.

Blir en tidig kväll idag fast jag har sovmorgon imorgon, ska bli såå skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0